!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

15dec

idag när jag kom hem hade mami köpt en ny tunika åt mig som jag kan ha på julafton hihi tack! men jag tror inte det blir den iaf. tar nog redan nåt jag redan har (a) aja sen hade hon köpt ny marcara och raklödder (som jag inte har haft på hundra år ungefär) så nu ska jag snart ta mig en dusch och raka benen! ska bli helt underbart skönt! sen blir det nog sängen skulle jag tro för jag äe helt slut. vet inte varför jag äe såhär trött ;o men det va nog bara just idag som jag va de.. aja. jag glömde iaf att ta med mig mitt pass till skolan idag så jag kunde inte hämta ut paketet men imon då jävlar! :-D nu blir det dusch & mys i sängen. puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0