!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

nu väntar jag bara tills imon!

min julafton var helt okej måste jag säga. mådde inte så värst bra men aja.. fick mycket fint iaf! jag fick 2/3 saker som stod på min önske lista iaf så äe ganska nöjd :-) synd bara att jag inte fick de jag önska mig mest av allt.. men aja nu äre bra 3månader kvar sen behöver jag inte mina föräldras tillstånd och då jävlar! ;-) jag fick;

3550kr
godis
2 parfymer
en ring & ett par örhängen
duschcreme
marcara
sockor
en supermario-svamp i lila

men det bästa av allt var nog parfymen som älsklingen gav mig. tack så mycket hjärtat mitt ♥
imon bär det av till borlänge med familjen och william. jag längtar helt sjukt mycket måste jag säga! men nu blir det sängen och lite julmust. puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0