!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

22dagarkvar.

var tänkt att jag& mami skulle åka till ludvika idag efter skolan men så blir det inte. äe inte på humör för att springa runt i affärer. vill bara vara hemma och ta det lugnt. eller ah hemma, ska åka till william om en liten stund. & jag måste bara säga att jag har världens gulligaste pojkvän! idag när jag kom till skolan och öppnade mitt skåp så ramlade de ur en liten lapp.. lappen var från william och det stod en massa gulliga saker! tack för lappen älskling. du gjorde verkligen min dag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi varsågod älskling(a)<3<3

2010-11-29 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0