!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

Godmorgon!

eftersom att papi äe i finland så kunde jag passa på att sova i hans säng inatt & det var inte helt fel kan jag lova (a) hur länge sen som helst jag sov i mami& papi's säng. men iaf blev att käka frukost med mami och kolla på maria wern. har precis satt upp nya gardiner på mitt rum och jag vart faktiskt nöjd med dom. nu ska jag gå och göra en kopp te för halsen sen börja på att plugga & sen efter de ska jag städa rummet äre planerat iaf.. vi får se hur mycket jag orkar. skulle tro att jag ska till skolan imon iaf. vi slutar 14.15 så jag ska nog överleva, för sen äre ju helg igen!


Kommentarer
Postat av: William Dorg

Fina gardiner älskling(a)<3<3<3

2010-11-25 @ 22:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0