!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

hemma från william

kom hem från william för ett tag sen. kan inte påstå att vi gjorde så mycket. ttyp käka lite, kolla på beck i en halvtimme sen somna vi & sov ända fram tills sju (a) blir nog ganska svårt att somna ikväll skulle jag tro. asso nu har jag vart i skolan en dag och jag känner redan hur jag vill börja skolka från alla lektioner och bara ligga hemma och ta det lugnt. äe fortfarande inte frisk så då blir allt ännu värre. har iaf inga prov den här veckan tror jag, förutom ett läxförhör på engelskan på onsdag. men det ska nog gå bra! annars äre på måndag nästa vecka. då har jag två prov, so& biologi. äe inte dirket taggad inför de kan jag bara säga. det gäller väl att plugga på nu. jag har ju fått längre tid på mig att plugga än alla andra men jag tror inte jag kommer klara det nå bättre för de. nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen för min del! få inte missa min skönhetssömn ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0