!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

ny duschad & fräsh, snart blire super mario!

kom precis ur duschen. innan de hjälpte jag min syster Fanny att färga håret på henne :-) hoppas hon blir nöjd iaf. blir hemma från skolan imon också så inget biologiprov för min del (a) just nu äe vi ensamma hemma så vi får se vad som händer senare. skulle tro att det blir att käka lite nudlar och spela super mario. puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: fanny :D:D

jag vet att du är avundsjuk ! ;)

varför är du inte fjortis :((( ?

2010-11-24 @ 19:24:06
Postat av: Frida svarar: fanny :D:D

haha såklart jag äe ;-)

för att det äe så förra året att va fjortis (;

men om du tycker jag såg bättre ut då så kan vi

väl fixxa de, men då behöver jag en ny plattång

så jag kan platta håret och lite så. puss :)

2010-11-25 @ 07:25:46
Postat av: fannny :D:D:D:D:D:D:

? jag är blond :p

jag tycker om sniglar dom är fula

2010-12-02 @ 07:34:05
Postat av: f:D:D:D:D:D:anny

du är också störd , sluta skriva din fis :o du är som en finne i min roooompaaaaaa ;) de tyckte du var kul :P grodan frida :P

2010-12-02 @ 07:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0