!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

sista dagen i november

ja det finns väl inte så mycket att säga om den här dagen. jag har gjort det vanliga om man säger så.. först skolan och sedan hem till älsklingen. det äe riktigt kallt ute nu! det äe nu man ska passa på att sitta inomhus inlindad i ett täcke och dricka varm choklad och tänkta på hur svinkallt det äe ute. det äe nånting jag gör varje vinter.

imon äre onsdag det innebär idrott.. tror det äe skridskor som gäller. det blir min första idrottslektion sen säkert mer än en månad sen. men när jag en gång har börjat störa mig på en person så kan jag inte sluta. & det konstiga äe ju att jag inte äe ensam om de? alla lärare och rektorn undrar varför ingen äe med på idrotten? så nån, det vill säga jag, fick tala om för dem hur det igentligen ligger till. det visar sig att en del vet redan om de men vägrar göra något åt saken som att tex byta ut våran idrottslärare för det äe väl ingen som tycker att det ska va nödvändigt när vi snart slutar nian? men det betyder en hel för en del. den här personen har förstört hela min idrott. när jag gick på vinsbo (min gamla skola) så var idrott nånting jag tyckte va kul och längtade efter. nu äre en plåga. en sak som jag går och tänker på och får ont i magen. alla dessa krav.. näe fyfan säger jag bara! vore kul om nån kunde stå för de den tycker och faktiskt säga vad den tycker och inte vara så jävla feg som alla andra. det blir inte bättre av att bara hålla käften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0