!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

fyfan vad skönt!

äntligen äre höstlov! papi kom och hämta mig direkt efter skolan igår och då drog vi till sågmyra för att handla jeans. fast det var bara en av oss som köpte jeans och det va inte jag ;-) men köpte däremot en halsduk, vantar, sockor & en hel svart t-shirt. & nu i efterhand ångrar jag som fan att jag inte köpte en pälsväst :( får se ifall jag kommer upp dit nån mer gång för då jävlar! har precis kommit ur duschen och ska blåsa håret och lite så sen drar jag till william igen. får se ifall vi hinner med någon mysig höstpromenad (a) sover där inatt igen och det kommer jag nog göra resten av höstlovet också så det kommer bli lite dålig uppdatering. puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0