!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

gick hem ifrån skolan

jag klararde inte av att stanna i skolan. huvudet dunkar och jag håller på att frysa ihjäl! skulle inte sitta helt fel med en utomlands semester nu.. jag funderar även över om jag ska byta blogg design? ska det vara en ljus eller en mörk design isf? kom gärna med lite tips :-) idag ska jag bara vara hemma med mami, ta det lugnt & plugga. imon har jag läxförhör på engelskan, men det ska nog gå bra! nu ska jag hjälpa mami med köttfärssåsen & bara så ni vet äe min mami's köttfärssås den godaste i hela världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0