!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

skolan men slutar om 45min

sitter i skolan och skriver på en bokrecension. inte så kul så det blir mest facebook & så ;-) äe ttyp klar iaf så. efter skolan går eller åker jag och julia hem till oss och efter de ska jag gå ut och gå i skogen, nu ska döfläsket bort! kvällen spenderas antagligen hemma hos william och slaggar där inatt också. & bara för att jag äe så snäll så ska jag slänga in nånting på bloggen om jesper för att han bad om de (a) tack för att du finns vännen!


Kommentarer
Postat av: Jesper!^^

Finns alltid för dig Frida, bästa vän (a)

2010-10-22 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0