!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

snart äre måndag igen

har precis städat på rummet och nu äe jag helt slut. funderar på att göra lite mag-övningarna? men får se ifall jag orkar. nu äre iaf bara en vecka kvar sen har vi äntligen höstlov och det ser jag verkligen fram emot! inte för att det händer något speciellt förutom kryssningen men iaf  .. (a) har ingenting att säga om dagen. har bara suttit inne och glott på harry potter hela dagen ttyp. imon efter skolan tror jag att jag drar hem och går lite i skogen. mitt mål äe att ha gått ner 1kg sen i torsdags. får hoppas att jag lyckas med de! nu ska jag träna lite sen sängen och mysa med lite varm choklad skulle jag tro, eller kanske te :) hihih puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0