!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

sorry..

alla inläggen äe borta pga privata själ. men en positiv sak äe att bloggen går uppåt och allt fler börjar läsa den. tycker det äe väldigt kul att det faktiskt finns folk som vill läsa om de jag skriver om. finns inte så mycket att berätta om dagen. har vart hemma hos william hela dagen och vi har bara lata oss (a) skulle igentligen gå ut och gå men det blev inget för jag kände att det var alldeles för kallt ute för de och jag äe fortfarande inte bra i benet sen jag ramlade. får se ifall det blir någon idrott imon..  skönt att det snart äe helg igen! gud vad veckorna går fort, men det äe bara bra! för nu snart äte höstlov och då drar jag, william & hans släkt iväg på kryssning. kommer nog bli roligt skulle jag tro.

men nu måste jag plugga lite engelska som vi har tills på fredag. puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0