!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

ensam hemma

som sagt så åkte resten av familjen till sälen igår, så jag & william har huset för oss själva i ttyp fyra dagar. det känns otroligt konstigt att inte resten av familjen äe hemma och det har ändå bara gått en natt ttyp? hur ska detta sluta? om jag ska vara helt ärlig ångrar jag faktiskt att jag tacka nej till sälen.. fast ändå inte! vill ju såklart vara hemma med charlie så han slipper vara ensam, men det hade ändå varit kul att va med resten av familjen. har precis käkat lite frukost och william har åkt hem. funderar på att gå ut och gå en sväng? men det äe absolut inte kul att gå själv! får se vad denna dag har att bjuda på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0