!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

hemma från skolan

hade fruktansvärt ont i ryggen idag när alarmet ringde så jag blev hemma. har för det mesta tagit det lugnt. men nyss sprang jag runt och dammsög som en tok! det ska tydligen vara bra att dammsuga när man har ont i ryggen, får se om det verkligen stämmer? och tack och lov så äre inte lika varmt idag som igår och det innebär att det inte äe lika mycket pollen som flyger runt i luften (har jag hört?). kanske kommer till skolan imon, skulle verkligen behöva komma dit och få saker gjorda. skulle även behöva sola, äe en blekfis vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0