!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

TRÖTT

utvecklingssamtalet igår gick faktiskt ganska så bra :) bara en grej som det klagades på! men det äe som det äe, tänker inte ändra mig.. igår när jag kom hem tog jag& fanny fram studsmattan, hade helt glömt bort hur kul det äe! så hela kvällen försökte hon lära mig att hjula, men det var omöjligt! jag förstår verkligen inte hur man gör. jag äe verkligen imponerad över er som faktisk kan. idag äre en chill dag kan jag lova. vi ska tttyp kolla på film, sen jobba lite sen slutar vi vid halv två. fetting nice eftersom vi egentligen skulle ha slutat 15.10 ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0