!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

godnatt!

asso shiit jag har fan panik! det va meningen att jag skulle få åka med william imon till skolan, han skulle komma hem idag och sen skulle han höra av sig. men hur många sms jag än skickar så svarar han inte! det måste ju alltså innebära att han inte ens har landat! plus att om dom skulle landa typ nu, så äre säkert INGEN som orkar köra hem nu inatt, så det innebär att jag inte har någon skjuts imon till skolan! och hur fan ska jag veta om jag får åka med han eller inte? jag vet fan inte ens om han ska till skolan, åhhh fan nu går jag och lägger mig. vi får väl se ifall jag kommer till skolan imon. skit kul, tack för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0