!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

heelt sjukt

som sagt så var jag i sörvik hos sofie igår, & satan vad kul det var! haha två helt totalt okunniga tjejer som aldrig någonsin hade fiskat ensamma någongång skulle ut på sjön i en båt och fiksa. ingen av oss hade en aning om vad som skulle hända om vi faktiskt fick en fisk. men fiskelyckan i burtjärn var inte så lyckad, så vi trampade iväg till sligen ist, och där fick vi fisk minsann! haha ni kan ju tänka er vilken panik vi fick när vi faktiskt lyckats få napp, så vi drog upp fisken, la en sten över den och slog den i huvudet tills den dog (a) haha allt detta utfördes av sofie, för jag våga knappt peta på fisken, riktigt imponerad över ditt mod gumman! efter att vi hade fått upp en brax och en jätteliten gädda, fick det helt enkelt vara bra så då drog vi hem och somnade i husvagnen.

imorse runt elva kom papi och hämta mig på motorcykeln, var helt slut efter gårdagens äventyr. har precis varit ute och gått i skogen i 1½ timme och nu äre städning som står på schemat. imorgon börjar skolan, äe riktigt nervös! men förhoppningsvis kommer allting vara mycket mindre läskigt än vad jag tror (-:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0