!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

högsta volymen

som sagt så äe jag& fanny ensamma hemma tills papi kommer hem från jobbet nångång under kvällen, så just nu äe musik och humöret på max! att någon jag egentligen inte alls känner kan göra mig så otroligt glad? nu ska jag tvätta av mig sminket osv och sen lägga mig i sängen för att försöka sova. kommer bli en ganska så skön dag imorgon, sovmorgon till 10.15 sen har jag bara en lektion sen slutar jag. då funderar jag på att dra in på åhlens och köpa mig lite nya ringar och kanske hårfärg? har haft ganska så många ringar men alla har gått sönder, så nu måste förrådet fyllas på (-:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0