!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

igår vare freedag!

blev en mysig innekväll med josefine igår, inte helt fel! pizza, popcorn& choklad (-: drog hem nångång vid halv elva, och ni kan ju bara tänka er hur jävla roligt det va att åka moppe i spöregn?!? njaa, inte så kul! gick fan och la mig direkt när jag kom hem, grymt skönt. vaknade ganska tidigt idag och har hunnit med att käka frukost. nu ska jag träna lite sen ska jag& papi börja förbereda inför kräftfisket ikväll tillsammans med familjen langanger! en tradition jag hoppas aldrig tar slut. och jag hoppas verkligen att inte regnar ikväll, för då jävlar blir det inte roligt! så jag kommer tyvärr inte kunna uppdatera föns imon när jag kommer, men jag tar med mig kameran (-:



alla jag har pratat om dig med säger alla samma sak, att du snart kommer
inse hur jävla mycket du saknar mig och sedan ta tillbaka mig.
men grejen äe att det äe bara sånt man säger som en vän.
det äe ingen som vågar säga sanningen, att det aldrig kommer bli du& jag.
att jag lika gärna kan glömma dig och leta efter någon annan.
och ärligt så vore det skönt om ni sa sanningen, för då skulle jag
slippa leva på hoppet om att du en dag ska komma tillbaka.
då skulle jag kanske kunna glömma dig och försöka gå vidare.
för genom att ni hela tiden ger mig hoppet om att han ska komma
tillbaka, så kan jag inte komma över honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0