!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

sjuukaste jag varit med om på länge!

som jag skrev i inlägget nedanför så hade jag inga planer för kvällen igår, men oj vad den slutade lyckad! det hela började med att jag skulle träffa robert inne på byn så jag drog dit och väntade på han. då kommer marcus, alex, dennis& emil förbi en sväng, suuperkul! efter ett tag kom robert och då bestämde vi oss för att dra till stan, för det var verkligen helt dött i smb igår kväll ;o så vi fixxa skjuts och drog dit helt enkelt! haha om jag inte minns fel hamnade jag på någon liten fest hos fredrik gylling?! haha inte en aning, men jag vet iaf att jag träffade alex osv på stan (-: kom hem runt halv ett nångång och jag har nog aldrig varit så jävla trött! så idag blir det en lugn dag, ska ta hand om mig själv, plugga & städa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0