!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

snart äre helg!

helt okej dag idag också, blev en glass på donken under håltimmen tillsammans med olivia& marion, suuperbra! slutade runt två någongång så det fick bli 14.45 bussen hem (-: skönt att komma hem i tid. har bara tagit det lugnt sen jag kom hem, käkat lite och kollat på film. lyckades fakitkst hålla mig vaken genom hela filmen (a) var tänkt att jag skulle dra ut och springa en vända också, men det börja regna för ett tag sen så jag hoppar nog in i duschen nu direkt! imorgon äe det dock ingen sovmorgon, men vi slutar iaf halv två och det äe inte illa (-: såg precis att jag lär nog ta och plocka ihop lite på rummet också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0