!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

hemma och chillar

sen jag kom hem från skolan har jag hunnit med att dansa och plugga lite engelska. ett ämne jag tycker jag borde vara bättre i än vad jag äe, grejen äe den att jag inte vågar öppna käften och chansa.. aja och nu sitter jag och kollar på lite kläder åt william ;-) jag tycker det äe extrem kul att köpa kläder åt killar också för det finns så mycket snyggt! grejen äe ju de att jag inte kan ha det på mig så då får oftast pojkvännen lida :) äe ganska sugen på att dra ut och springa, men när jag titta ut genom fönstret såg jag att det äe ttyp snöstorm! okej det va kanske att överdriva, men det snöar rätt mycket iaf så jag tror inte det blir något springa. det äe såna här dagar jag önskar att jag hade ett pormenadband!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0