!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

söndag

idag äre söndag och det innebär att jag tänker ta hand om mig själv hela dagen. duscha, hårinpackning, skrubbning, fixa naglarna, gå ut och gå osv :) man behöver verkligen en dag då man tar hand om sig själv, och själv så tycker jag att det äe superbra att göra de på en söndag så man känner sig laddad för en ny vecka. ska försöka ta lite bilder idag också. men jag lovar inte för mycket ;-) ska även försöka hinna med lite skolarbete och eventuellt skriva en önskelista. igår va det precis två månader kvar tills min 16års-dag så känner att jag redan nu vill börja fundera på vad jag ska önska mig (a) så att mina föräldrar har god tid på sig liksom.. höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0