!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

20dagarkvar

det äe helt sjukt vad fort det här sommarlovet har gått! nu äre bara 20dagar kvar men jag äe ändå otroligt nöjd med mitt sommarlov hittills. på sommarloven när jag var yngre brukar det bli mycket innesittande och bara kolla på tv hela dagen osv. men i år har jag faktiskt gjort nånting varje dag, inte en enda dag har jag suttit inne hela dagen och bara mögglat, så jag äe otroligt nöjd! nu ska jag snart gå ner & väcka fanny och sen ta en dusch, för senare ska jag& fanny cykla in till byn för att köpa varsin ben& jerry's som vi ska mysa med nångångstans utomhus! det blir som en liten picknick. senare mot kvällen drar jag hem till oskar igen för lite filmtittande, toppendag!



tro inte att jag har glömt dig, jag tänker på dig varje sekund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0