!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

upside down

eftersom att allt äe skit & har fuckat upp så tycker jag iaf att ni ska få veta exakt vad som har hänt, så ni förstår varför bloggen äe lite seg och varför mitt humör inte alltid äe på topp. det äe nämligen så att kanske mitt livs kärlek har precis lämnat mig, så det äe typ den största anledningen till att livet inte flyter på som det ska. grejen äe att jag har fått kontakt med en grabb nu som jag gillat för länge sen, och jag har fan alltid tyckt att han äe söt osv. för några månader sen skulle jag fan gjort allt för att få han, men nu vet jag fan inte vad jag vill. visst han äe otroligt söt fortfarande och så, men det känns så otroligt taskigt mot mitt underbara ex att bara skaffa en ny direkt efter han som om han inte betydde nånting? plus att jag vill inte att den nya grabben ska känna sig som ett andra handsval liksom.. fast grejen äe att jag inte vet vad han känner för mig. kärleken har fan fuckat upp bra jävla mycket, kanske lika bra att vara ensam ett tag? ta tag i mig själv och i bloggen, liksom bygga upp en mur. bara umgås med mina underbara vänner& min familj, tills jag känner att jag kan stå på mina egna ben igen. när jag känner att jag äe stark nog för att kanske starta ett förhållande igen? om jag nu någonsin kommer kunna göra de igen efter allt som har hänt. som ni kanske vet så fanns det en kille innan mitt ex "n", och han var jag faktiskt tillsammans med i 2år. men efter den dagen jag fick kontakt med "n" så blev ingenting som vanligt igen, jag blev nykär igen och hela livet kändes underbart, jag älskade att gå till skolan för att få se han stå i korridorerna och se han le när jag gick förbi. så jag dumpade faktiskt "w" för hans skull, men samtidigt var jag otroligt rädd. rädd för att bli lurad, för att han bara skulle ha lekt med mina känslor, men han sa att det vi hade va på riktigt, att det var äkta. så jag dumpade "w" och allt flöt på hur fint som helst och jag var så otroligt lycklig. den senaste tiden har inte varit lika underbar, det har hänt saker och vi har glidit isär. så igår blev det bestämt att vi skulle ge upp vårat förhållade helt efter att ha haft en längre paus osv. så nu sitter jag här helt ensam med ett hjärta som blöder. imorgon har jag inte träffat "n" på 6veckor, och det känns verkligen hemskt. alla minnen tillsammans med dig går runt& runt i mitt huvud. men äre såhär du vill ha det så får det bli så, för så länge du äe lycklig, så äe jag glad för din skull. synd bara att jag inte kunde göra dig lycklig. det kommer ta otroligt lång tid att släppa dig, men jag ska klara av de, jag äe stark. och det äe tack vare mina fina vänner som alltid finns där och ställer upp för mig, ni äe helt underbara, ni äe verkligen värda guld! ♥ men nu sitter jag snart här helt ensam, två av mina närmsta vänner åkte till göteborg idag, och min underbara josefine åker till stockholm på måndag. när alla dom äe borta kommer jag antagligen bli sittandes inomhus och tycka synd om mig själv. men jag måste lära mig att stå på egna ben, jag kommer bli sårad fler gånger och det kommer inte alltid finnas någon där som har tid för att trösta och laga mig, så jag måste lära mig att hantera alla dessa känslor på egen hand. en fin vän till mig sa; du måste glömma och gå vidare! jag ska gå vidare, men det kommer ta otroligt lång tid. men jag tänker aldrig glömma, aldrig någonsin tänker jag glömma, när vi låg där i gräset och jag fick ligga på din arm, när du kysste mig och sa att jag var ditt lilla troll. det var sista gången jag såg dig, men det äe också det finaste minnet jag har utav oss. och jag ska aldrig glömma, aldrig aldrig aldrig! jag ljög inte när jag sa att du var det bästa som hänt mig, för det äe du verkligen! & kanske en vacker dag hittar vi tillbaka till varandra? för det känns lite som att våran kärlek inte äe helt avslutad, jag skulle iaf kunnat ge så otroligt mycket mer kärlek till dig, hela livet skulle jag ha gett dig kärlek. jag vill att du ska veta att jag älskar dig av hela mitt hjärta, men nu måste vi båda två gå vidare och jag måste säga att den bruden som får ditt hjärta, ska vara otroligt stolt och lycklig! tack för tiden jag fick tillsammans med dig, du har visat mig vad äkta kärlek äe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0