!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

hemma från bio'n

har varit en ganska lång och förvirrande dag.. allt blev inte som planerat, men det gjorde ingenting :) ist för att träffa en viss person så fick det bli bio med mami& fanny ist, inte helt fel de heller! och eftersom jag börjat mitt nya liv så satt jag självklart och åt äpple till filmen medans alla andra käka popcorn och drack läsk, känner mig stolt! får se ifall det att ta hål i naveln imon ist? längtar helt sjukt mycket! men även lite rädd för att det ska göra ont ;$



och ja, jag har sett samma film två gånger nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0