!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

onödig skoldag?!

klev upp tidigt som tusan imorse pga att min katt väckte mig (precis som varje morgon). när jag väl hade gått upp kom jag på att jag inte började föns halv tio?! när jag väl kom till skolan var det nationella prov i fysik som faktiskt gick superbra! :D och efter de lunch, sen hade vi inga fler lektioner?! ;s så då vare bara att dra hem, fett skönt! har precis kommit hem från william och har nyss öppnat mitt paket som kom idag. ett suuperfint halsband från Alexandra Johansson's webbshop, mer känd som vadfanskajagheta.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0