!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

höstlov!

jag hade verkligen superkul igår, det allra roligaste var bussfärden hem. inte skrattat så mycket på länge (-: bussen var tillbaka i stan runt 19.15 så då fick det bli en liten promenad med linda medans jag väntade på att "han" skull sluta jobbet. blev en ganska sen kväll, var inte hemma föns elva så var alldels för trött för att orka blogga då! idag har vi bara haft två lektioner så vi slutade 11.15 så det var skönt (-: just nu sitter jag och försöker få tag på någon själ som har lust att umgås med ikväll när jag antagligen blir helt ensam hemma (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0