!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

vad hände med fredagsmyset?!?

idag efter skolan drog jag& brudarna till china town för att fira amanda som sagt, och det var riktigt trevligt! har nog aldrig varit så mätt i hela mitt liv tror jag (a) men tyvärr så blev det inga bilder därifrån. tog 14;45 bussen hem men hann inte vara hemma länge föns jag& fanny drog till stan igen för att kika runt lite. annars har jag varit hemma precis hela kvällen och tryckt i mig en fet kebabtallrik, men jävlar vad gott det va! så imon tänkte jag försöka komma upp i tid och dra ut och springa en vända, var ju ett tag sen nu. senare på kvällen ska jag nog till mathilda en sväng för att umgås med sköna brudar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0