!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

let me be your fantasy

kvällen igår vart precis lika bra som jag hade förväntat mig! jonna kom till mig vid fyra nångång och 17.26 tog vi& lisa bussen till stan! drog hem till robert och senare kom wallberg också (-: kröök, sen subway! och där slutade min kväll med mina underbara vänner♥ drog iväg på egna äventyr sen på kvällen, hihi (a) så otroligt lycklig!! blev väckt av olivia för ungefär en timme sen så nu ska jag fixa mig för att sedan dra ner till ishallen och göra henne sällskap (-: sen måste jag verkligen hem och plugga röven av mig. blir grill ikväll, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0