!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

äckeldag.

dålig hårdag, matteprov, besviken och utelåst ... mmh underbart! nej den här dagen har inte alls varit min om man säger så. tänker ta nya tag imorgon och hoppas på att den blir awesome. har en del saker inplanerat så kommer inte vara hemma på hela dagen som det verkar som nu i allafall. just nu är jag riktigt sugen på att tatuera mig, färga håret näst intill rött, köpa fler fejk-töjningar och pierca mig i tungan. vi får se hur många saker jag kan bocka av från min lista efter dethär året. nu tänker jag sova och drömma om min finaste. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0