!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

du är guld värd.

vafan skulle jag göra utan dig? du lyssnar och förstår som ingen annan gör, hur mycket jag än pratar! tänk vad mycket lättare allting hade varit ifall jag hade träffat dig lite tidigare. du har lyst upp hela mitt liv gumman. det finns ingen som är som dig, och jag tänker aldrig någonsin förlora dig, för då förlorar jag allt. önskar du visste själv hur otroligt glad jag är över att jag har dig och att jag kan finnas där precis lika mycket som du finns här för mig. tillsammans är vi starka, jag älskar dig bästavän♥

Kommentarer
Postat av: olivia

ååh, hjärtat! nu fick du mig att gråta. du betyder såååååå mycket för mig, kan inte ens beskriva i ord. Jag älskar dig tusen gånger om ♥

2012-01-23 @ 21:34:50
URL: http://ooliviaandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0