!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> ♥ -

hjärtat och hjärnan blöder.

har varit krångel med blogg.se hela dagen så därför har det inte blivit något bloggat. sitter just nu i sängen och har precis skrivit klart en hel del skolarbete så det känns ju skönt, men varför ska jag alltid vänta till sista minuten??? att jag aldrig lär mig ... slutar fyra imorgon så känner mig lagomt taggad, men sen när jag kommer hem tänker jag bara lägga mig framför tvn och inte röra mig på flera timmar. mår inte sådär toppenbra heller för håller på att bli förkyld, så näsan rinner och folket på bussen till skolan måste ju tro att jag sitter och gråter, haha ... nu tänker jag i allafall lägga mig och drömma om alla underbara människor jag har omkring mig.
ni är fantastiska allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0